Geozeta.pl » Aktualności
[Kraków] Slajdowisko: Ameryka Południowa - Boliwia
2009-09-27
I wreszcie... Turystyczne Koło Naukowe "Wagabunda" wraca po wakacyjnej przerwie z cyklem slajdowisk "Świat bliższy niż sądzisz...". A co w nowym roku?

"Jeżeli jeszcze nie wiesz: czemu w La Paz już na lotnisku dopadnie Cię soroche, co to jest salar i Altiplano, dlaczego Ajmarowie uważają jezioro Titicaca za święte, jak dojechać do Soraty i jak wspiąć się na Ancohumę, to zapraszamy na wspomnienia z naszej podróży po Ameryce Południowej. Tym razem zdjęcia z Boliwii."

Naszymi pierwszymi gośćmi, otwierającymi kolejny pełen spotkań podróżniczych rok będą Zofia oraz Krzysztof Piżl, kilkukrotni prelegenci podczas wtorkowych slajdowisk.

"W ciągu dwóch tygodni pobytu staraliśmy się omijać szerokim łukiem miejsca tłumnie odwiedzane przez turystów z ogromnych statków wycieczkowych i plażowe kurorty. W zamian poszukiwaliśmy dzikich plaż, spławialiśmy się bambusowymi tratwami służącymi dawniej do przewozu bananów, eksplorowaliśmy trudno dostępny interior wyspy, czy też wdrapywaliśmy się na sięgające ponad 2000 m n.p.m. szczyty Gór Błękitnych."

Titicaca - najwyżej położone na świecie żeglowne jezioro. Właśnie tu na Wyspie Słońca miały miejsce narodziny wszystkich ważnych bóstw dla Inków i Ajmarów. Oni właśnie zamieszkują najwyżej położoną na świecie stolicę kraju - La Paz. To w Boliwii możesz odwiedzić największe solisko na naszym globie - Salar de Uyuni. W tym kraju można spędzić najwspanialsze dni w Ameryce Południowej. Zapraszamy do wspólnego podróżowania!

Slajdowisko odbędzie się we wtorek 6.10.2009 r. o godzinie 19 w sali nr 9 pawilonu Sportowo-Dydaktycznego na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie (ul. Rakowicka 27).

Zapraszamy wszystkich serdecznie

Wstęp wolny

TKN Wagabunda
powrót
ARCHIWUM WIADOMOŚCI
Rok: 2005  2006  2007  2008  2009  2010  2011  2012
Miesiąc: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12
Jeśli masz informację o wydarzeniu związanym z podróżami, turystyką, przyrodą, poinformuj nas o tym